loading...
chelsealions
AMID بازدید : 57 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مورینیو: من قهرمانان خودم را در چلسی دارم

به گزارش سایت خبری هواداران چلسی و به نقل از یوفا، ژوزه مورینیو در کنفرانس پس از حذف رئال مادرید در ضربات پنالتی توسط بایرن مونیخ گفت: "دلم می خواست چلسی ببرد. بازيکنان اين تيم قهرمانانی بودند که 10 نفره بارسلونا را شکست دادند."

بعد از حذف بارسلونا در مقابل چلسی، بعضی از رسانه های اسپانيا و همچنين تعدادی از بازيکنان بارسلونا، چلسی را متهم به بازی ''ضد فوتبال'' کردند.

مورينيو همچنین در باره این اظهار داشت: افرادی که از بازی چلسی انتقاد می کنند، چيزی نمی دانند. برخی فکر می کنند همه چيز می دانند و به همين دليل به انتقاد از چلسی می پردازند همانطور که دو سال پيش از اينتر ميلان انتقاد کردند. اما آنها چيزی سرشان نمی شود. آنها هيچ چيزی در مورد شخصيت، تلاش و استقامت 10 نفره نمی دانند. من قهرمانان خودم را در اينترميلان و چلسی دارم."

مورینیو در مورد حذف رئال مادرید توسط بایرن مونیخ گفت: "من به همه بازیکنان افتخار می کنم. برای يک تيم رسيدن به نيمه نهايی در دو سال متوالی و برای يک مربی رسيدن به شش نيمه نهايی در هشت سال سخت است. ما شايستگی برد را داشتيم اما شکست ما به خاطر اين بود که برای مسابقه ای به اين بزرگی به اندازه کافی تازه نفس نبوديم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    وب سایت بازیکنان چلسی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 578
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 730
  • بازدید کلی : 89,141